SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK, VEDOUCÍ CENTRA SOCIÁLNÍ REHABILITACE A TECHNICKÉ POMOCI

Jste tvůrčí člověk? Umíte aktivně pracovat? Máte kladný vztah k IT?
Máte manažerské zkušenosti sociálního pracovníka? Naplňuje vás pomáhat druhým?
Hledáte uplatnění svých znalostí a zkušeností v neziskovém sektoru?

Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, jste ten správný člověk pro naši neziskovou organizaci!

CO VÁS ČEKÁ?

  •     zajištění poskytování registrované služby č. 2208396: Sociální rehabilitace zrakově postižených (§70 Zák. 108/2006 Sb.)
  •     jednání se zájemci o službu, uzavírání smluv s klienty,
  •     vyhodnocování individuálních potřeb klientů v oblasti získání dovedností vedoucích k vyšší samostatnosti zejména v oblasti práce s informacemi a sebeobsluhy,
  •     koordinace přípravy kurzů a dalších činností (konzultace, odborné poradenství,     semináře) pro klienty,
  •     pomoc při řešení konkrétních nepříznivých situací klientů,
  •     poskytování informací ve věci kompenzačních pomůcek, komunikace s úřady, dodavateli a odbornými poradci ohledně kompenzačních pomůcek,
  •     realizace individuálních plánů,
  •     metodické řízení 8 pracovníků - přidělování, kontrola a hodnocení práce podřízených pracovníků,
  •     hodnocení služby a péče o chod centra,
  •     zajištění depistáže a motivace stávajících klientů k využívání našich služeb,
  •     tvorba a aktualizace dokumentace standardů kvality sociálních služeb, metodik,
  •     vytváření předepsaných výstupů o službě pro projekty a výroční zprávu,
  •     porady a úzká komunikace s vedením společnosti,
  •     vyhledávání a zpracování legislativních aktualit,
  •     zapojení a práce v případných EU projektech,
  •     spolupráce na akcích pro klienty a veřejnost,
  •     prezentace služeb společnosti.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  •     VOŠ, VŠ vzdělání dle Zákona o sociálních službách,
  •     praxi a zkušenosti na pozici sociálního pracovníka min. 2 roky,
  •     zkušenosti s vedením a řízením týmu min. 2 roky,
  •     schopnost vést, řídit, motivovat, hodnotit, delegovat, kontrolovat podřízené,
  •     znalost Zákona o sociálních službách a standardů kvality sociálních služeb,
  •     pokročilá práce s Wordem, Excelem a internetem, preciznost,
  •     výborný time management,
  •     vysokou míru odpovědnosti, samostatnosti, vysoké pracovní nasazení, proaktivitu, loajalitu,
  •     odolnost vůči stresu, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce,
  •     výborné komunikační schopnosti, koncepční myšlení, organizační schopnosti,
  •     kladný vztah k seniorům, empatie, ochota, diskrétnost,
  •     čistý trestní rejstřík.

VÝHODOU PRO VÁS BUDE, POKUD BUDETE MÍT:

  •     praxi a zkušenosti s prací v neziskovém sektoru
  •     praxi a zkušenosti s prací s nevidomými/ slabozrakými
  •     praxi a zkušenosti s vedením týmu,
  •     praxi a zkušenosti s tvorbou webů, se správou IT systémů a sítí, se sestavením PC,
  •     možné i pro OZP (nutná fyzická pohyblivost a stabilizovaný zdravotní stav)

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  •     práci na HPP plný úvazek, na dobu určitou (s možností prodloužení),
  •     smysluplnou práci v organizaci, jejímž cílem je zvyšování kvality života zrakově postižených občanů,
  •     možnost rozvíjet vaše pracovní schopnosti,
  •     profesní růst v rámci dané pozice,
  •     společné supervize zaměstnanců,
  •     vzdělávání dle Zákona o sociálních službách, i nad rámec,
  •     mzda odpovídající zkušenostem, nasazení a dosahovaným výsledkům práce,
  •     benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené po odpracování 1. roku, až 4 dny zdravotního volna, stravenkový paušál

DALŠÍ INFORMACE

  •     místo výkonu práce Brno
  •     výběrové řízení v 2-3/2021, nástup ihned nebo dle domluvy


Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím životopis a motivační dopis na téma "Proč chci dělat tuto práci?" na email pokorna.k@tyflocentrumbrno.cz.
Těšíme se na Vaši odpověď.

Zasláním svých údajů uvedených v životopise a motivačním dopise dáváte souhlas, aby společnost TyfloCentrum Brno, o.p.s., se sídlem Brno, Chaloupkova 7, 612 00 zpracovala vaše osobní údaje pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.