Jste tvůrčí člověk? Umíte aktivně pracovat? Máte kladný vztah k IT?
Máte manažerské zkušenosti sociálního pracovníka? Naplňuje vás pomáhat druhým?
Hledáte uplatnění svých znalostí a zkušeností v neziskovém sektoru?
Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, jste ten správný člověk pro naši neziskovou organizaci!
CO VÁS ČEKÁ?
- zajištění poskytování registrované služby č. 2208396: Sociální rehabilitace zrakově postižených (§70 Zák. 108/2006 Sb.)
- jednání se zájemci o službu, uzavírání smluv s klienty,
- vyhodnocování individuálních potřeb klientů v oblasti získání dovedností vedoucích k vyšší samostatnosti zejména v oblasti práce s informacemi a sebeobsluhy,
- koordinace přípravy kurzů a dalších činností (konzultace, odborné poradenství, semináře) pro klienty,
- pomoc při řešení konkrétních nepříznivých situací klientů,
- poskytování informací ve věci kompenzačních pomůcek, komunikace s úřady, dodavateli a odbornými poradci ohledně kompenzačních pomůcek,
- realizace individuálních plánů,
- metodické řízení 8 pracovníků - přidělování, kontrola a hodnocení práce podřízených pracovníků,
- hodnocení služby a péče o chod centra,
- zajištění depistáže a motivace stávajících klientů k využívání našich služeb,
- tvorba a aktualizace dokumentace standardů kvality sociálních služeb, metodik,
- vytváření předepsaných výstupů o službě pro projekty a výroční zprávu,
- porady a úzká komunikace s vedením společnosti,
- vyhledávání a zpracování legislativních aktualit,
- zapojení a práce v případných EU projektech,
- spolupráce na akcích pro klienty a veřejnost,
- prezentace služeb společnosti.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- VOŠ, VŠ vzdělání dle Zákona o sociálních službách,
- praxi a zkušenosti na pozici sociálního pracovníka min. 2 roky,
- zkušenosti s vedením a řízením týmu min. 2 roky,
- schopnost vést, řídit, motivovat, hodnotit, delegovat, kontrolovat podřízené,
- znalost Zákona o sociálních službách a standardů kvality sociálních služeb,
- pokročilá práce s Wordem, Excelem a internetem, preciznost,
- výborný time management,
- vysokou míru odpovědnosti, samostatnosti, vysoké pracovní nasazení, proaktivitu, loajalitu,
- odolnost vůči stresu, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce,
- výborné komunikační schopnosti, koncepční myšlení, organizační schopnosti,
- kladný vztah k seniorům, empatie, ochota, diskrétnost,
- čistý trestní rejstřík.
VÝHODOU PRO VÁS BUDE, POKUD BUDETE MÍT:
- praxi a zkušenosti s prací v neziskovém sektoru
- praxi a zkušenosti s prací s nevidomými/ slabozrakými
- praxi a zkušenosti s vedením týmu,
- praxi a zkušenosti s tvorbou webů, se správou IT systémů a sítí, se sestavením PC,
- možné i pro OZP (nutná fyzická pohyblivost a stabilizovaný zdravotní stav)
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- práci na HPP plný úvazek, na dobu určitou (s možností prodloužení),
- smysluplnou práci v organizaci, jejímž cílem je zvyšování kvality života zrakově postižených občanů,
- možnost rozvíjet vaše pracovní schopnosti,
- profesní růst v rámci dané pozice,
- společné supervize zaměstnanců,
- vzdělávání dle Zákona o sociálních službách, i nad rámec,
- mzda odpovídající zkušenostem, nasazení a dosahovaným výsledkům práce,
- benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené po odpracování 1. roku, až 4 dny zdravotního volna, stravenkový paušál
DALŠÍ INFORMACE
- místo výkonu práce Brno
- výběrové řízení v 2-3/2021, nástup ihned nebo dle domluvy
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím životopis a motivační dopis na téma "Proč chci dělat tuto práci?" na email pokorna.k@tyflocentrumbrno.cz.
Těšíme se na Vaši odpověď.
Zasláním svých údajů uvedených v životopise a motivačním dopise dáváte souhlas, aby společnost TyfloCentrum Brno, o.p.s., se sídlem Brno, Chaloupkova 7, 612 00 zpracovala vaše osobní údaje pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.